על פי בדיקה השוואתית של מגזין הרכב הדיגיטלי 'מלכת הכביש' סונול EVI במקום ה-1 בשירות הלקוחות הטלפוני.
עמוד ראשי » כתבות » מגזין הרכב הדיגיטלי 'מלכת הכביש' בחן את חווית שירות הלקוחות של 4 חברות הטעינה המובילות לרכב חשמלי בישראל
על פי בדיקה השוואתית של מגזין הרכב הדיגיטלי 'מלכת הכביש' סונול EVI במקום ה-1 בשירות הלקוחות הטלפוני.
לקוחות יקרים,
סונול EVI עומדת לצידכם גם בימים קשים אלה, ומוקד שירות הלקוחות שלנו פעיל למענכם. מאחר ורבים מנציגי השירות של החברה נקראו לגיוס מיידי, המוקד יפעל בימים הקרובים במתכונת מצומצמת יותר.
אנא קבלו זאת בהבנה והתאזרו בסבלנות. אנו מבטיחים לחזור לכל אחד ואחת מכם, בהתאם למידת הדחיפות.
אנו מלאי תקווה לימים שקטים ובטוחים, שולחים תנחומינו למשפחות הנרצחים ונושאים תפילה לשובם בשלום של יקירינו בכל החזיתות.