מגזין הרכב הדיגיטלי 'מלכת הכביש' בחן את חווית שירות הלקוחות של 4 חברות הטעינה המובילות לרכב חשמלי בישראל

הורדת כבר
את אפליקציית הטעינה?

4 חברות טעינה לרכב חשמלי, מעט מדי עמדות טעינה בסביבה, רכב חשמלי כמעט בלי סוללה, מי מהן תושיע אותנו? איזו מהן סיפקה את שירות הלקוחות הטוב ביותר בזמן אמת? בדקנו

מזל טוב, רכשתם רכב חשמלי והצטרפתם לטרנד הרכבים החשמליים שכובש את העולם. הגיע סופ”ש והחלטתם לצאת לטייל דרומה או צפונה. הטענתם את הרכב כל הלילה, ויצאתם לדרך.

הנהיגה שקטה, התאוצות מהירות, ואתם נהנים מכל רגע. אתם מציצים בלוח השעונים כל מספר דקות ומגלים שהסוללה מתרוקנת, ואחרי שעה של נסיעה רואים שהטווח המוצהר קטן מהטווח בפועל. צריך לעצור לטעינה ומהר, כי עם הטווח הזה אין סיכוי שתוכלו להגיע הביתה.

נכון לעכשיו אתם חדשים בתחום, ועדיין מתקשים בכל נושא הטעינה, שלא לומר, לדעת מהם מיקומי תחנות הטעינה לרכב חשמלי בדרך. חיפוש בווייז או באפליקציות ייעודיות, מראה מספר תחנות טעינה בקרבתכם, אבל אתם לא יודעים אם הן פעילות ואם אפשר להטעין בהן אם אתם לא לקוחות שלהם. או! בשביל זה אנחנו פה.

לקחנו רכב חשמלי למבחן ועל הדרך בחרנו לבצע נסיעה לדרום, לבאר שבע, דרך כביש 6, מצומת נחשונים, ובחזור דרך כביש 40 מבאר שבע. לדרך יצאנו עם 70% סוללה, 240 ק”מ טווח סוללה, מה שאומר שבוודאות נצטרך לעצור לטעינה איפשהו בדרך.

פריסת תחנות הטעינה בישראל עדיין בחיתוליה, ומאחורי הקלעים נעשים מאמצים גדולים של חברות הטעינה, לצלוח את קשיי הבירוקרטיה והאינטרסים הפנימיים, הסמויים מעיננו הצרכנים. כך קורה שמספר שנים אחרי כניסת דגמים חשמליים לישראל, עדיין, לאורך כל כביש 6 יש רק עמדת טעינה אחת בצומת דביר. בכביש 40 הסיפור מעט טוב יותר, והעיר באר שבע כבר שופעת תחנות טעינה.

כצרכנים, בעלי מכונית חשמלית שזקוקים לעמדת טעינה תקינה ופתוחה עבורנו, רצינו לקבל מענה לשתי שאלות בסיסיות:

היכן יש תחנת טעינה קרובה למיקום שלנו? (בחרנו את סביבת באר שבע/להבים), כשאנחנו מציינים שיש לנו רק 10% סוללה.
והשאלה השנייה, האם נוכל כלקוח מזדמן להטעין בעמדה של החברה?
על הדרך, נבדוק תוך כמה זמן נעננו (ענו לנו לשיחה), וגם את מקצועיות ויעילות השירות שקיבלנו מהמוקדן/ית.

בחרנו ביום שבת, שעת בוקר, בכל זאת, רוב הסיכויים שמשפחות יצאו לטייל בסופ”ש. ויצרנו קשר עם 4 חברות טעינה מובילות בישראל, בעלות פריסת תחנות נרחבת לעומת האחרים – אפקון, ג’ינרג’י, סונול EVI ו-EV EDGE. אז איזו חברה עמדה בציפיות?

מקום שלישי: ג’ינרג’י

הנציג ענה בצורה חובבנית, וניכר היה שהוא חדש בתפקיד, מאחר והמענה לשאלות היה מהוסס, ובכלל הרגיש שכאילו הפרעתי לו עם השיחה בשבת בבוקר. עברתי תחקיר מצידו שכלל שאלות של הפרטים שלי בצורה מעט לא נעימה, וכשהסברתי לו שאני לקוח מזדמן, לא רק שלא קיבלתי מיקום תחנה קרובה, הוא גם ביטל אותי ואמר שלא אוכל להשתמש בעמדה גם ככה, מאחר ו… תחזיקו חזק… “אתה צריך להתקשר למוקד ביום ראשון, למלא טפסים ולמסור פרטי כרטיס אשראי למוקד”. כנראה שג’ינרג’י לא מאמינים בתקן PCI DSS מאובטח של סליקת כרטיסי אשראי לאפליקציות, ושולחים את הלקוחות לתת מספר כרטיס אשראי למוקד טלפוני, בשנת 2022. אני מקווה שגם לא אדרש לשלוח פקס.

לסיכום: לא קיבלנו מענה על שתי השאלות.

זמן המתנה – 2:40
מקצועיות – 5
שירותיות – 5

מקום שני: אפקון

החברה עם הפריסה הרחבה ביותר של תחנות טעינה בישראל.

הנציגה ענתה מעט מנומנמת, ונראה שענתה מהבית. היה נדמה שהיא מקריאה מתוך דף או עמוד הנחיות, אבל המענה היה מקצועי. השיחה התארכה לאחר שביקשה לברר דבר מה מול גורם אחר, ושוב הופניתי למוסיקת המתנה. הנציגה הסבירה על האפליקציה בצורה מקצועית, וציינה שאפשר להכניס פרטי אשראי כלקוח מזדמן באפליקציה ברישום מהיר. עוד הסבירה לי שיש עמדה קרובה ואף פנויה לטעינה בצומת דביר, בתחנת דור אלון, הגדילה ראש ואמרה שאם אסתבך בטעינה אני מוזמן להתקשר והיא תנחה אותי.

סיכום:

זמן מענה – 30 שניות
מקצועיות – 9
שירותיות – 10

מקום ראשון: סונול EVI

הנציגה ענתה בנעימות והייתה שירותית מאד. ניכר היה שהיא מבינה את המצוקה שלי כ-“נהג שבפעם הראשונה מחפש תחנת טעינה באזור באר שבע”. הנציגה הייתה מקצועית ושאלה את כל השאלות הנכונות: האם אני לקוח של החברה או מזדמן, האם יש לי את האפליקציה של סונול EVI. הסבירה לי שאוכל לטעון כלקוח מזדמן ואיך אפשר להוסיף אמצעי תשלום באפליקציה. היא אף הגדילה ואמרה שאם ארצה היא יכולה לשלוח לי קישור בסמס להורדת האפליקציה ומיקום עמדות קרובות, וכיוונה אותנו לתחנת טעינה קרובה בבאר שבע.

סיכום:

זמן המתנה – 14 שניות
מקצועיות – 10
שירותיות – 10

מתוך אתר: מלכת הכביש

על פי בדיקה השוואתית של מגזין הרכב הדיגיטלי 'מלכת הכביש' סונול EVI במקום ה-1 בשירות הלקוחות הטלפוני.

לחצו כאן לקריאת הכתבה המלאה

מספרים עלינו בתקשורת

img

בעלי רכב חשמלי? הנה טיפים שאף אחד לא יספר לכם! חוץ מאיתנו 

img

סקירה: חווית שירות הלקוחות של 4 חברות טעינה לרכב חשמלי

img

לטעון חכם: המדריך המלא להתקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי בבית

img

פאנל הטעינה החשמלית מטענים במקום למלא דלק

img

המדינה לא מעודדת את המעבר לרכב חשמלי

img

בשורה משמחת לבעלי הרכבים החשמליים: כך תוכלו להטעין בקלות

img

טעינה ירוקה: נחנך מערך הטעינה החשמלית לרכבים בירושלים

img

הקרב על החשמל: "עד שנת 2023 נהגים על רכב חשמלי לא יצטרכו לתכנן נסיעה"

img

אחרי שיאי המכירות: איפה יטענו בפסח נהגי החשמליות?

img

טסלה מודל 3 מעתה גם בליסינג ולהשכרה יומית

img

סוף עידן: תגידו שלום לתחנות דלק

img

המהפכה החשמלית בארץ בהחלט מעלה הילוך????

אתם חייבים לקרוא מה היה לרז שגיא, המנכ"ל שלנו, להגיד בנושא בכתבה שפורסמה בע

img

אלקטריק ניוז: קראו מה יש למנכ"ל שלנו רז שגיא לחדש לכם על טעינה חשמלית בבית ובעבודה ⚡

הראיון המלא ממגזין 'רכב ידיעות'

img

מגזין הרכב הדיגיטלי 'מלכת הכביש' בחן את חווית שירות הלקוחות של 4 חברות הטעינה המובילות לרכב חשמלי בי

על פי בדיקה השוואתית של מגזין הרכב הדיגיטלי 'מלכת הכביש' סונול EVI במקום ה-1 בשי

img

גם כשגשום וקר בחוץ אנו בחברת סונול EVI ממשיכים בכל המרץ בהרחבת רשת הטעינה

והפעם- עמדת טעינה מהירה לרכב חשמלי בתחנת דלק סונול "אילוש" בהרצליה. &n

img

סונול EVI – כתבו עלינו באוטו mako

img

סונול EVI התקינה עשרות עמדות טעינה לרכב חשמלי בקניוני עזריאלי

img

סונול EVI – כתבו עלינו ב-Sport5

טעינת רכב ב-20 דקות: סונול EVI חונכת עמדות לרכב חשמלי בעזריאלי לחצו כאן לקריאת ה

img

סונול EVI הגיעה להטעין לכם רכבים חשמליים בקניוני עזריאלי

מהיום, תוכלו להטעין את הרכב החשמלי שלכם בקלות ובמהירות, הודות לרשת הטעינה הציבור

img

רשות המסים: יופחת מס הקנייה על מוניות חשמליות

מידע נוסף >

דברו איתנו

שדות המסומנים בכוכבית הינם שדות חובה


    0
      בודק...