Skip to main content

הרכב החשמלי הבא של הונדה יתבסס על קונספט עירוני חדשני

By 08/02/2019ינואר 17th, 2020חדשות מהעולם

רכב הקונספט החשמלי העתידני של הונדה יוצג בתערוכת ז'נבה במרץ (7-17.3.2019)

בתערוכת פרנקפורט שהתקיימה בשנת 2017, יצרנית הרכב היפנית הונדה הציגה את אחד הקונספטים המדליקים שנראו בשנים האחרונות בשוק הרכבים החשמליים. הקונספט נקרא Urban EV ועל אף העובדה שהוא חשמלי, עוצב בסגנון רטרו בעל קסם רב. הרכב החדש יתבסס על דגם ה-Urban EV שהוצג בשנת 2017, אולם נכון לרגע זה עדיין לא ידוע מהם השינויים אשר ייערכו ברכב הקונספט שיוצג בתערוכה בז'נבה בעוד כחודש.

הודות לאיור חדש ששחררה לאחרונה ענקית הרכב היפנית, אפשר להתחיל להבין על מה מדובר. כל שנותר לנו הוא להמתין להצגתו במרץ הקרוב ועד אז להמשיך להפליג בדמיון עם כל טיזר שמשוחרר לעיתונות.

עד כה, הונדה פרסמה בסך הכל איור אחד של רכב חשמלי זה, ושם הקונספט שלו עדיין לא הוכרז באופן רשמי. עם זאת, אפשר בהחלט להתרשם מהאיור ולהתחבר לחדשנות שהוא מציג. במקביל לפרסום האיור, הונדה הודיעה באופן מפורש שהעיצוב של הרכב יהיה דומה לזה של ה-Urban EV.

לחובבים המושבעים של רכבי הונדה ישנה תקווה שרכב הקונספט החשמלי המדובר בסופו של דבר יוביל לייצור גרסת ספורט, שתהיה מבוססת על ה-Urban EV.

בנוגע אלינו, הישראלים, נמסר מקבוצת מאיר, יבואנית הונדה בישראל, כי כרגע לא קיימות תוכניות לשיווק רכב הקונספט החשמלי החדש בארץ.

ראוי לציין כי יצרנית הרכב הונדה מכנה את הרכב החדש, "גרסת אב טיפוס של הרכב החשמלי החדש שלה". כידוע, הקונספטים של הונדה מוצגים בדרך כלל כאשר הם מוסווים באופן מצומצם מאוד, כך שסביר להניח שמה שיצרנית הרכב היפנית תציג בז'נבה, יהיה למעשה דגם מציאותי ביותר של הרכב החדש שיוצע למכירה באירופה מאוחר יותר השנה.

כך נראה דגם ה-Urban EV שהוצג בתערוכת פרנקפורט 2017: